tirsdag, november 28, 2006

Litt nytt..












Har lyst å lage masse, og har mange tanker og ideer, men sliter meg å få opp effektiviteten. Skulle lage ATC kort til et par damer, så nå har jeg endelig fått laget noen. Lagde tre av hver serie, så kan jeg beholde et selv også. Artig med ATC kort, for da får jeg brukt litt resteark, og de er artige og kjappe å lage.
Venter på 2x3 ATC tilbake også, så det er jo litt å se frem til :o)
Har scrappet et par tre Loer, men det tar tid!! Har ikke laget de så fancy, men mest for å få unna litt bilder. Har så mye liggende som jeg skulle ønske jeg fikk unna.
Litt dumt med hastverk også, men jeg kan ikke legge ned like stort arbeid i alle. Da blir jeg aldri ferdig.

Nå er det snart 1. desember, og jeg sliter med å finne på noe til kalenderene jeg skal lage. Minste jenta er kanskje enklest, men hun på 10 er værre. Ikke skal de koste allverden heller. Har lurt min bedre halvdel til å lage kalender i år også :o)
Så da håper jeg på litt scrappeting.
Det blir en koselig periode fremover håper jeg. Har slitt litt med julestemningen i noen år, og bare ønsker at den skal komme. Det er ingen snø, så det blir ikke helt det samme uten den. Bra den kommer seint synes jeg, men litt til jul kan vi få.
Nå skal jeg en runde rundt i faste blogger, og se om det er noen der ute som har produsert litt!

Ingen kommentarer: