onsdag, august 15, 2007

Jeg har blitt tagget!

For en koselig og fin overraskelse :o)

Og Tusen Takk Sylvi for noen fantastiske ord du hadde skrevet!

Jeg vil skrive litt om Sylvi som tagget meg;

Er så glad jeg ble kjent med deg Sylvi, og da mener jeg på et mere privat plan.
Du er en fantastisk flink scrapper, og du kreerer de fantastisk ting.
Du er en naturlig og utrolig pen "jente". Du har to fantastiske jenter som du verner om.
Du har et godt hjerte, og som du sier er vi nok like sårbare. Vi kan være enige, og uenige, men det gjør ikke noe, for vi er ikke konkurrenter.
Håper vi skal kjenne hverandre i mange år vennen. *KLEM*


Taggingen ble startet av Roberta Ferguson, og hun og hennes ide kan du lese om her.



Så må jeg vel prøve å dra frem et par bloggere selv :o)
Ikke alle kjenner jeg, men de har gjort noe med meg som jeg vil kredittere.

Anita er ei dame som kreerer de mest fantastiske kort. Jeg er ofte innom å ser på dine utrolig flotte kreasjoner. Jeg blir betatt hver eneste gang jeg ser noe nytt.
Jeg kjenner inspirasjonen min bobler, men sliter med å prestere noe så flott som det du lager.
Inbiller meg at du er en god person, og ser på bildet av deg at du ser snill ut.
Du kan være helt sikker på at jeg kommer til å besøke bloggen din ofte.
Og skulle jeg ønske meg noe ved neste stjernefall, så må det bli å få et kort fra deg i min postkasse :o))
Fyll bloggen din Anita, jeg beundrer hver eneste kort du lager!!

I want to give Prisca credit for here wonderful work. You have some fantastic work in your blog. I always stop by your blog, hoping for some new and great work you have produced.
I love your work, and you have a wonderful little girl.
So Prisca I want to give you a hug, and I am your number one fan!!!
Keep up :o)))

Jeg kjenner ikke Tussan (Jessica) men jeg bare må ta hun med her!
Du lager noen fantastiske ting, og jeg er stum av beundring. Alt du lager blir bra!!
Takk er for en fantastisk inspirerende blogg du har :o)
Stå på, for jeg kommer ofte på blogg besøk til deg gumman!

Så må jeg bare få nevne Lena hun må være ÅRETS Scrappeslanker!!!
Tar av meg hatten for flink jente! Og hun var jo pen og flott fra før.
Lena du har vært utrolig flink til å slanke deg, og håper operasjonen din gir de resultater du ønket! Du scrapper som en racer, i en fart bare du har, og det blir jo helt utrolige
resultater! Du har to nydelige sønner, så du har verdens beste utgangspunkt for å scrappe.
Stå på Lena, denne taggen har du fortjent x anatall ganger ;o)


2 kommentarer:

Anita Hagen sa...

Men duuuuuu, så skjønn du er. Nå ble jeg skikkelig rørt og stolt. Helt utrolig at lille jeg, med det jeg lager, kan ispirere noen så mye. Har kikket i bloggen din flere ganger, men jeg er ikke så flink til å legge igjen spor etter meg (skal skjerpe meg). Når det er sagt, så må jeg si meg enig med Sylvi - du lager utrolig flotte LO'er og er superdyktig på fargesammensetninger. Ser i mailen du sendte meg at du kaller deg Numebamsen, så utrolig søtt. Er navnet fra Numedalen, som i Numedalslågen? Er kanskje der du bor? Syns i alle fall at navnet var supersøtt.

Ønsker deg en superdupertoppers dag videre!

Klem Anita

Lena sa...

neimenn guri land!!! Dette blir litt mye for meg *rørt*
Takk for taggen Lisbet, og takk for utrolig hyggelige ord. Kjenner deg jo ikke så godt (ennå) - men jeg syntes du er en knall dame! TUSEN TUSEN TAKK!!!!