tirsdag, januar 01, 2008

Godt Nytt år til dere som er innom!!!

Lenge siden jeg oppdaterte som vanlig :/
Har arrangert mange konkurranser på scrapping.no
i julen, så aktivitet har det vært. Men jeg hadde nok med
å arrangere, så min aktivitet med å scrappe har vært laber.
Tror jeg ska scrappe litt selv i dag.
Har surfet mye å fylt opp idekoppen min :)

La til en ny link til fides/Helle i dag


Har noen prosjeket i gang, og noen i hodet ;)
Har begynt på en bok jeg har dekorert, hver side inneholder en bokstav i hele alfabetet,
der skal jeg skrive litt om meg selv på hvem bokstav.
Om jeg klarer å finne noe å skrive om meg selv på hver bokstav gjenstår å se.

Jeg har ikke lagt bort julestemplene mine enda, å skulle ønske jeg hadde laget flere julekort.
Jeg skulle sende flere julekort i år, men det ble ingen.
Jeg be helt satt ut av skaden i foten i over 1 mnd før jul, mye smerter som gjorde at det ikke be noe kreativitet.

Har kjøpt meg laptop, så nå ska jeg prøve å skrive litt mere her, for da kan jeg sitte hvor som helst :))

Pleier ikke å ha nyttårsforsett, men et kan jeg ha : Ikke røyke i 2008!!
Det blir et forsett jeg kan holde 100%, for jeg har aldri begynt å røyke :))))

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer: