mandag, mars 31, 2008

Award

Awarded parties must nominate five people who have not received the award.The blogs that receive the award must serve some purpose. Awarded parties must post the award banner on their site. The banner must remain linked to the above linked site.

Jeg har fått en award fra mo9ca, og hun hadde skrevet så fint om meg at jeg er helt rørt..


~ Lisbet; - Du er en flott scrapper med mange stilige løsninger og detaljer! Og selv om jeg ikke kjenner deg, så har jeg inntrykk av at du er en flott person!! Du øser av dine kunnskaper, hjelper folk "i nød" (som meg ;) ), du virker åpen og ærlig og som en god venn


Da får jeg prøve å finne fem stk som fortjener en award:


Maya fortjener en award for sitt stilfulle arbeid. Ren og fin stil, men ser i boggen at du nå
prøver ut en ny stil, og jeg må si jeg liker den også, og synes det er så kult at du tester ut litt nye stiler. Så skal du ha honnør for det flotte forumet du eier.


Elisabeth vil jeg gi en award for din lekne og artige stil. Loen som er virkelig flotte, og mange detaljer å se på. Har aldri møtt deg, men til helga skjer det :) Gleder meg til det!!
Mona vil jeg absolutt gi en award!! Du har en unik scrappestil, ser litt antik ut, og alt blir utrolig flott. Det bugner av detaljer, og det er en fryd å studere arbeidet ditt.
Også er vi litt like i at vi elsker dyr!!!


Carina har en ganske ny blogg, men jeg kjenner til arbeidet ditt fra scrapping.no. Du har så klare og fine loer, og helt klart din egen fine stil.
Men mest av alt har du de fineste PP jeg kan tenke meg!! Beundrer virkelig dine PP.

Da mangler jeg en, men jeg trenger litt tid på meg.... 1 til kommer...

Ingen kommentarer: