onsdag, november 17, 2010

Flere stafettbidrag


Her skulle jeg scrappe i orange. Dette ble min løsning.
Mønsterark, bølgepapp, blomster og en blingswirl.
Det lyse "aket" som ligger under bølgepappen er en emballasje
fra Prima ;)
Lekker brun glitter tickers.


Dette er en Lo jeg skulle lage etter inspirasjon av et bilde av to pingviner!
Jeg bestemte meg for å bruke et vinterbilde, også valgte jeg sort/hvit som fargene på
pingvinene.
Noen flere mønsterark, og en sort bazzill med blankt mønster.
En stor snøkrystall malt med cracklepaint. Flere ulike MS snøpuncher.
Blingswirl og tickers.

3 kommentarer:

MoniqueMaria sa...

Utrolig flink du er:-)

Elisabeth Helland sa...

nydelig den vinterLO'en din altså.....me like

Lene sa...

Herlige LO'er! Digger detaljene du har fått med på disse - mye herlig eyecandy!