onsdag, februar 19, 2014

En samling gamle loer.


Hadde mange layouter fra 2013 jeg ikke har lagt ut, så da legger jeg ut alle under ett.
Skriver ikke så mye om hver, da jeg ikke husker alt jeg har brukt.
Dette er en litt rar Lo, det er en side der jeg har testet en del ulike effekter og teknikker.

En lag på lag Lo, med søm og eller ikke så mye pynt. Arkene er i seg selv ganske lekre.

En Lo der jeg har klint og lekt meg en del, litt sånn jeg liker å lage.

Samme bilde som over, men andre farger. Har flere album så de kan havne i hvert sitt.
Her har jeg også klint og griset litt sånn som jeg liker.

Her er en Lo der jeg har brukt fargene fra bildet, en del blomster og litt mer pynt.

En hvit og blå Lo, farger jeg liker. Har også her klint litt å brukt embossingpasta.

Her har jeg sprayet en del, og laget litt bakgrunn selv.

Her har jeg laget bakgrunn på et mønsterark, hvit maling gjør det mulig.

1 kommentar:

Unknown sa...

Just saw it and I replica handbags am mega stoked! I mean I am really impressed! This movie is an instant DVD purchase by me when it comes out and an instant movie ticket when the replica rolex film hits the cinemas.